Ką daryti įsigijus netinkamos kokybės prekę
- Jei, Pirkėjo nuomone, pristatyta prekė yra nekokybiška, per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti Pardavėją telefonu +370 698 48160, arba el. paštu info@sibiromaumedis.lt
- Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti telefonu +370 698 48160 arba el. paštu info@sibiromaumedis.lt
- Taisyklėse numatytais atvejais, netinkamos kokybės prekę pakeisime nauja. Jei neturėsime galimybės pakeisti netinkamos kokybės prekės nauja, už šią prekę grąžinsime sumokėtus pinigus.
- Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@sibiromaumedis.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
- Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes, nebent Pirkėjas nurodo kitaip.
- Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus
- Grąžinamos prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos, nepažeistoje pakuotėje su originaliomis etiketėmis. Išskyrus tuos atvejus, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė, kurios kokybės nustatymui prekę reikėjo išpakuoti.
- Grąžinant ar keičiant prekes būtina pateikti įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą).
- Kokybiškų prekių grąžinimo (siuntimo) išlaidas padengia Pirkėjas.
- Jei per klaidą Pirkėjas gavo ne tas prekes, kurias užsakė, grąžinimo ir naujų prekių pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.
Prekių garantijos klausimais skambinkite tel. +370 618 05675 arba rašykite el. paštu info@maumedis.com
Maumedis” komanda!