Jei, Pirkėjo nuomone, pristatyta prekė yra nekokybiška, per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti Pardavėją telefonu +370 698 48160, arba el. paštu info@sibiromaumedis.lt
Taisyklėse numatytais atvejais, netinkamos kokybės prekę pakeisime nauja. Jei neturėsime galimybės pakeisti netinkamos kokybės prekės nauja, už šią prekę grąžinsime sumokėtus pinigus.
Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, jis privalo el. paštu info@sibiromaumedis.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta už prekes, nebent Pirkėjas nurodo kitaip.
Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie netinkamos kokybės prekę, o jei prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
Grąžinamos prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos, nenaudotos, nepažeistoje pakuotėje su originaliomis etiketėmis. Išskyrus tuos atvejus, kai grąžinama netinkamos kokybės prekė, kurios kokybės nustatymui prekę reikėjo išpakuoti.
Grąžinant ar keičiant prekes būtina pateikti įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą-faktūrą).
Kokybiškų prekių grąžinimo (siuntimo) išlaidas padengia Pirkėjas.
Jei per klaidą Pirkėjas gavo ne tas prekes, kurias užsakė, grąžinimo ir naujų prekių pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.